Riverside Cleaners Dry Cleaners & Laundromat 4.2

Riverside Cleaners Dry Cleaners & Laundromat

Laundromat

Photos

Review Highlights

"Gteat clean, well maintainef" clean machines
"Always clean and the staff is friendly" friendly staff
"Whatever is more convenient for you" convenient location

Location & Hours

55 Crystal Ave #11

Londonderry, NH

Get Directions

Hours not available. Contact business for hours.

Recommended Reviews

83 reviews
Travis Cousino
Travis Cousino

Arrive 7:40 on. Loaded 2 washers. Employee gives me a nasty "are you going to start those now? I said yes. You are open until 9pm correct? She said yes but last wash is 7:30. I noted there were no such signs and she said if I would only wash she'd "allow it". I told her no indeed I had to dry as well. I won't return .or recommend to anyone. If you have a policy have it in writing where customers can see.

Response from the owner

We’re sorry you did not have a good experience at our store. We understand this situation can be frustrating. We do have a last wash cut-off time to allow customers adequate time to wash, dry and fold their laundry. Without a last wash cut-off, there is the potential that our employees would have to stay open well past our normal closing time which isn’t fair to the employee.

Michael Spero
Michael Spero

Thank you for the 5-star review. We appreciate your business.

Response from the owner

Thank you for the 5-star review. We appreciate your business.

Dan Argenbright
Dan Argenbright

We appreciate your business and hope to see you again soon. Thank you for the review.

Response from the owner

We appreciate your business and hope to see you again soon. Thank you for the review.

chris farnham
chris farnham

Friendly staff, however unfortunately I brought my winter coat in to have 4 patches sewn on and a couple holes repaired
Picking up the coat I saw the patches were not in the position I had wanted. They questioned that also but didn't bother to call me and confirm the proper locations, the attendant even took a picture of it so I don't know why they went ahead and guessed. When I looked at it further the patches aren't even straight, 3 of them are crooked and they left one hole unsewn.
Very unfortunate as this coat is 24 years old and my favorite.
A waste of 55 dollars.
I'll bring it somewhere else to hopefully have it fixed

Response from the owner

Hi Chris,
We’re sorry we didn’t exceed, or at least meet, your expectations with your recent alteration. Please feel free to bring your coat back in and show us the issues you have. Best time to come in would be early morning. Please ask for Melissa.

Alicia Velazquez
Alicia Velazquez
Denise Richards
Denise Richards

We’re sorry you had a negative experience at our store. Please feel free to contact us to provide more details as to what happened during your visit. We can not make adjustments if we don’t know why you were unhappy. Thank you.

Response from the owner

We’re sorry you had a negative experience at our store. Please feel free to contact us to provide more details as to what happened during your visit. We can not make adjustments if we don’t know why you were unhappy. Thank you.

Paula
Paula

Laundry mid week while at camp. Clean and friendly

Response from the owner

We appreciate your business. Thank you for the review.

Patricia Green
Patricia Green

This place should be shut down nobody self distance including the tenant who doesn't wear a mask plus no plastic board very unsanitized very uncomfortable atmosphere as my husband was African-American and we have gone there twice and she has made him feel very uncomfortable I will never be back there

Response from the owner

We’re sorry you had an unpleasant experience at our business. During Covid our store was sanitized multiple times a day. We would like to know more about how one of our employees made you or your husband feel uncomfortable. Feel free to give us a call and ask for the owner. Thank you.

Linda Debreceni
Linda Debreceni

Thank you for the review!! Hope to see you again soon.

Response from the owner

Thank you for the review!! Hope to see you again soon.

Carli Syndram
Carli Syndram

Very helpful staff! I had no idea what I was doing whenni walked in (first time at a laundromat) and the woman behind the desk took the time to explain everything to me, and even helped me save some money. This place is very clean, and everyone here seems very friendly. Also, a great plus is having a coffee shop and a mani-pedi place right next door.

Page 7 of 9